Uwaga! Druk nieaktualnyAktualny druk: EGiB Wniosek o wydanie: wypisu/wypisu i wyrysu/wyrysu z ewidencji gruntów i budynków
WWWEGB-mT (archiwalny) Wniosek o wydanie wypisu z rejestru gruntów, wyciągu głównego, wypisu i wyrysu miasto Toruń

WWWEGB-mT (archiwalny) Wniosek o wydanie wypisu z rejestru gruntów, wyciągu głównego, wypisu i wyrysu miasto Toruń

0.0(0)
257
Wersja: 02.08.2013
Obowiązywał do 11.07.2014

Do czego stosuje się WWWEGB-mT

Jednostka prowadząca sprawę:

Wydział Geodezji i Kartografii

Adres: ul. Grudziądzka 126 b, 87-100, Toruń pok. nr 119, 120

Dokumenty od wnioskodawcy

Wniosek zainteresowanego.

Opłaty administracyjne
Nie pobiera się.  

Opłaty
Dokument Obliczenia Opłaty za sporządzanie i wydawanie wypisów oraz wyrysów z operatu ewidencji gruntów i budynków, wydawanie dokumentów z zasobu geodezyjnego i kartograficznego, a także uwierzytelnianie dokumentów zgodnie z w/w ustawą.

Termin i tryb realizacji wniosku 

Do 14 dni.

Jednostka odpowiedzialna

Wydział Geodezji i Kartografii.

Tryb odwoławczy

Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Bydgoszczy, przy ul. Konarskiego 1-3.

Uwagi

Wniosek można składać osobiście bądź za pośrednictwem poczty.

http://www.bip.torun.pl

Podstawa prawna

- Ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r. (Dz. U. z 2010 r., Nr 193 poz. 1287, z późn. zm.), - Rozporządzenie z dnia 9 lipca 2014 r. w sprawie udostępniania materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wydawania licencji oraz wzoru Dokumentu Obliczenia Opłaty (Dz. U. z 2014 r. poz. 917), - Rozporządzenie z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie sposobu i trybu uwierzytelniania przez organy Służby Geodezyjnej i Kartograficznej dokumentów na potrzeby postępowań administracyjnych, sądowych lub czynności cywilnoprawnych (Dz. U. z 2014 r. poz. 914).

Nota prawna

PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji.

Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.

Płatny
ePUAP
Eksport do XML
Eksport do PDF

Zostań resellerem fillup

Dołącz do programu resellerskiego i zostań specjalistą od przyjaznych formularzy, e-deklaracji i e-administracji, ponieważ fillup to formalności wypełnione.